Vánoční tipy, aneb jak prodávat před Vánocemi více

ProEshop » Vánoční tipy, aneb jak prodávat před Vánocemi více

Srovnávače zboží

Srovnávače zboží přinášejí eshopu zpravidla velkou část objednávek, a proto stojí za to zde své zboží prezentovat.
Srovnávačů je velké množství, určitě byste se měli zaregistrovat na Zboží.cz (od Seznamu), Heureka.cz, případně ještě Hledejceny.cz či Google Merchant Center.

Na srovnávačích zboží se vyplatí být i pro to, že většina z nich posiluje své reklamní kampaně právě před Vánocemi, čímž jejich návštěvnost stoupá. Heureka.cz svůj vánoční speciál již spustila, také u Zboží.cz lze očekávat, že jako v minulých letech před Vánocemi nabídne svým návštěvníkům "vánočního nákupního rádce".

Podpora ProEshopu

ProEshop lze se srovnávači zboží plně propojit. Při registraci do srovnávačů zboží budete potřebovat XML feedy svého zboží, díky nimž se bude zboží z Vašeho eshopu do srovnávačů průběžně stahovat a údaje aktualizovat. XML feedy naleznete v administraci svého eshopu v záložce Marketingové nástroje – Exporty.

Připravili jsme pro vás také manuál, jak propojit eshop s Heureka.cz.

Slevy a dárky

Dárky miluje každý. I Vaši zákazníci. Což takhle dát k objednávce nad určitou hodnotu dárek zdarma nebo ke všemu zboží vánoční dárkové balení zdarma? Zákazníky tato maličkost jistě potěší a třeba právě to bude důvod, proč se rozhodnou nakoupit u Vás a ne u konkurence.

Využít můžete i populární slevy, a to ať již na objednávku nad určitou částku, tak i slevový kupon pro další objednávku. Zákazníci také určitě nepohrdnou ani dopravou zdarma. A neboť většina lidí kupuje dárky na poslední chvíli, silným argumentem je doručení včas a že zakoupené zboží ještě stihnou dát pod stromečkem. Nejlépe, když zákazníky po odeslání balíku informujete o čísle zásilky, ať mohou jeho polohu sledovat.

Co je však důležité – nezapomeňte všechny výhody vyzdvihnout na viditelném místě na hlavní straně eshopu, v newsletteru či v reklamě!

Podpora ProEshopu

Dárky a slevy k objednávce nad určitou hodnotu nastavíte ve své administraci v záložce Marketingové nástroje – Tabulkové slevy. Zákazníkovi se následně tyto slevy zobrazí v košíku.

Slevové kupony administrujete v záložce Marketingové nástroje – Slevové kódy. Zákazník sledový kód zadá v košíku a sleva se mu odečte od objednávky.

Od jaké hodnoty objednávky získá zákazník dopravu zdarma, nadefinujete v záložce Nastavení – Doprava.

Remarketing

Přemýšlíte, jak přilákat zpátky do vašeho eshopu návštěvníky, kteří na vaše stránky už přišli, ale pak je opustili? A slyšeli jste už o remarketingu? Jedná se o reklamu, která se zobrazuje označeným návštěvníkům kdekoli na internetu a na stránkách, které podporují zobrazení reklamy Google.

Reklama funguje tak, že návštěvníci e-shopu jsou označeni pomocí cookies prohlížeče. Těmto návštěvníkům se potom po internetu zobrazuje vaše reklama a láká je, aby se k Vám vrátili a nakoupili.

Pro různé skupiny návštěvníků můžete mít různé reklamy – např. ti, kteří pouze navštívili stránky, uvidí reklamu se sloganem "doprava zdarma", a naopak ti, kteří provedli nákup, uvidí reklamu, ve které bude slevový kód na další nákup. A co ty, kteří už dali zboží do košíku a pak odešli, oslovit textem "Nezapomněli jste si něco u nás v košíku? Máte okamžitou slevu 10 %. Zadejte v košíku kód xblsf!" a poslat je rovnou do košíku? Fantazii se meze nekladou, vhodné je zkoušet různé formy a následně vyhodnotit, která z nich byla nejúčinnější.

Máte zájem dozvědět se více o remarketingu či si ho od nás objednat? Kontaktujte nás!

Školení internetového marketingu

Další tipy a rady na propagaci Vašeho eshopu nejen před Vánocemi se dozvíte na Školení internetového marketingu. Nejbližší termíny školení jsou 18.10. a 15.11.
Chcete přitáhnout nové zákazníky? Přihlašte se na školení!

Další novinky