První kroky po spuštění nového e-shopu

ProEshop » První kroky po spuštění nového e-shopu

Máte hotový nový e-shop? Gratulujeme. Samotným vytvořením e-shopu ale teprve ta hlavní část práce začíná. Do čeho byste se měli pustit?  Nejprve je potřeba propagovat e-shop a přivádět na něj návštěvníky, kteří si u vás něco koupí. Jak?

Připravili jsme pro vás stručný přehled těch nejdůležitějších činností, které by měly následovat bezprostředně po spuštění nového e-shopu.

  1. Zaregistrujte se do Google Analytics a začněte měřit návštěvnost svého e-shopu. Údaje o návštěvnosti a objednávkách vám pomohou při vyhodnocování úspěšnosti každé reklamní kampaně.

  2. Zaregistrujte svůj web do Google Search Console (dříve Webmaster Tools) a zjistěte, jak si vedete ve vyhledávači Google.

  3. Dejte o svém webu vědět všem vyhledávačům. Aby se váš web začal objevovat ve výsledcích vyhledávání na Googlu i Seznamu, musí ho nejdřív vyhledávače najít. Můžete jim s tím pomoci, když přidáte adresu vašeho webu do formuláře pro vyhledávač Seznam, Google i Bing.

  4. Zaregistrujte svůj e-shop do nejnavštěvovanějších firemních katalogů, jako jsou Firmy.cz a Google Moje firma. Případně i Živé firmy a Zlaté stránky. Základní registrace je vždy zdarma.

  5. Zaregistrujte svůj e-shop na Heureku a Zboží.cz. Jedná se o největší srovnávače zboží u nás a většina české internetové populace chodí vybírat zboží právě tam.

  6. Aktivujte si službu Ověřeno zákazníky od Heureky. Vašim zákazníkům přijde po nákupu dotazník o spokojenosti s nákupem u vás. Po získání dostatečného množství pozitivních reakcí obdržíte certifikát Ověřeno zákazníky. Díky certifikátu budou všichni vaši návštěvníci vědět, že jste spolehlivý a prověřený e-shop.

Nespoléhejte na náhodu a dejte světu vědět o svém e-shopu. Pokud byste potřebovali s některou z činností pomoci, obraťte se na nás. Přejeme vám úspěšný start do světa online obchodu.

Další novinky