ProEshop 1.15 – funkce, které by Vám neměly uniknout

ProEshop » ProEshop 1.15 – funkce, které by Vám neměly uniknout

Prodáváte na Slovensko nebo jinam do zahraničí? Využíváte Google Adwords? A co exporty na Zboží.cz? Do eshopů jsme přidali nové funkce, které by neměly uniknout Vaší pozornosti.

Prodáváte na Slovensko nebo jinam do zahraničí?

  1. Faktury s i bez DPH

    Pokud jsou Vaši zákazníci z EU plátci DPH, můžete jim zboží fakturovat bez českého DPH (0 % DPH). Zákazník poté odvede daň ve své zemi za Vás.

    V administraci ProEshopu nyní máte možnost u každé proformy i faktury zvlášť nastavit, zda se má fakturovat bez DPH (Objednávka – Editace – Proforma/Faktura – Nastavit).

    Pozor: Pokud máte v nastavení e-shopu uvedeno, že nejste plátci DPH, veškeré faktury budou bez rozpisu DPH.

  2. Přesměrování jazykových mutací na jiné domény

    ProEshop nyní umožňuje několik jazykových verzí – angličtinu, slovenštinu, němčinu a polštinu, další je možné pro Vás na vyžádání doplnit. V případě, že máte pro každý trh i jinou doménu (ať již pouze varianty .cz, .sk ..., nebo zcela odlišné názvy), můžeme Vám nastavit, že se na zahraniční doméně ihned zobrazí obsah v jiné řeči než v češtině. Tedy, pokud přijde zákazník na doménu .cz, uvidí texty v češtině a ceny v korunách, pokud přijde na doménu .sk, uvidí pak ve slovenštině a ceny v eurech. Pokud máte zájem o nastavení domén, kontaktujte nás.

  3. PayPal

    Přemýšlíte, jak vyřešit platby pro zahraniční klienty? Stejně jako např. eBay i Vy můžete umožnit zákazníkům platby přes platební bránu PayPal. Více naleznete v našem článku Propojení s PayPal.

Srovnávače zboží

Srovnávačům zboží se vyplatí věnovat pozornost. Často totiž tvoří u e-shopů podstatnou část zdrojů návštěvnosti. Tyto přístupy také často vedou ke konverzi, tedy jednoduše řečeno, pokud se zákazník rozhodne přejít ze srovnávače k Vám do e-shopu, často zde také nakoupí.

Abyste mohli vyladit údaje, které do srovnávačů o svém zboží posíláte, neustále feedy optimalizujeme. Některé údaje si pak můžete doplnit i ručně u každého zboží zvlášť.

 

Podporujeme nový tag Zboží.CZ „EXTRA_MESSAGE“, kde můžete uvést doplňující informace o zboží (Prodloužená záruka, Příslušenství zdarma, Pouzdro zdarma, Doprava zdarma, Dárek zdarma). Tyto informace přidáte ke zboží v záložce Zboží – Editovat – Marketingové nástroje – Doplňující informace.

 

Heureka.CZ – Nově přibyla možnost si ručně editovat tagy PRODUCT i PRODUCTNAME (záložka Zboží – Editovat – Marketingové nástroje – Doplňující informace). Více o tom, jak využívat tagy PRODUCT a PRODUCTNAME, si můžete přečíst na blogu Heureka.cz. Jak správně nastavit svůj eshop pro exporty na Heureku.cz se dozvíte také v našem manuálu Jak propojit e-shop s Heureka.cz.

Konverzní kódy

Konverze znamená jinými slovy událost, kdy se z návštěvníka stává zákazník. Je dobré sledovat, odkud přicházejí zákazníci, a na tyto zdroje se zaměřit a posilovat je.

ProEshop umožňuje vložit do e-shopu konverzní kódy několika služeb. Kód Google Adwords vložíte v záložce Marketingové nástroje – Google – Google Adwords, kód Heureky v záložce Marketingové nástroje – Heureka – Měření konverzí, ostatní konverzní kódy (jako např. pro službu Zboží.cz) pak můžete vložit do políčka v Nastavení – Globální parametry – Vlastní HTML kód.

Hromadné operace

Díky hromadným operacím můžete v e-shopu provádět změny nad více položkami (které si můžete vyfiltrovat podle daných parametrů). Hromadné operace naleznete v záložce Zboží – Hromadné operace, nyní jsou nově doplněny o možnost nastavit u produktů, zda jsou zveřejněny či ne.

 

Poslední, neméně užitečnou funkcí je duplikace produktové varianty. Pokud se varianty liší pouze například názvem a kódem, jednoduše je zduplikujete přes tlačítko „Vytvořit kopii“. Varianty produktů se editují v záložce Zboží – Upravit – Cena, kód, varianty.

Další novinky