Novinka na Seznam.cz: Produktové kampaně ve vyhledávání

ProEshop » Novinka na Seznam.cz: Produktové kampaně ve vyhledávání

Seznam před několika dny představil novinku v reklamě, která se zobrazuje ve vyhledávání. Po vzoru Google začal zobrazovat produktové reklamy (PLA).

Produktové reklamy se zobrazují na vybrané dotazy vpravo nahoře vedle TOP pozic. Prozatím jsou tyto produktové reklamy v testovacím režimu. Všem inzerentům budou přístupné od 15.10.2015.

Tato reklama by měla uživatelům zkrátit cestu k cíli jejich hledání a usnadnit jim tak pohyb po internetu.

Produktové reklamy jsou výhodné i pro inzerenty. Cílí totiž na uživatele, kteří hledají konkrétní produkt přes vyhledávání na Seznamu. Tito uživatelé jsou v pokročilé fázi nákupního procesu a s větší pravděpodobností dokončí nákup. Dobře nastavená produktová kampaň tak může mít mnohem vyšší konverzní poměr a velmi dobrou návratnost investic.

Nastavení produktových kampaní bude velmi jednoduché. Údaje o produktech budou převzaty ze Zboží.cz. Cena produktových kampaní bude jako u klasických PPC kampaní určována na základě vámi nastavené maximální ceny za proklik (CPC).

Co potřebujete pro spuštění produktové kampaně:

  • Kampaně bude možné spouštět od 15.10.2015

  • Účet Sklik

  • Účet na Zboží.cz

  • Propojit účty Zboží.cz a Sklik (bude to možné v administraci Sklik pod položkou Nástroje)

V nastávajícím předvánočním období Seznam přináší zajímavou novinku, která může mnoha e-shopům zvýšit jejich tržby. Doporučujeme vyzkoušet produktové kampaně všem e-shopům, které prodávají své produkty přes srovnávače zboží a vyhledávače.

Pokud potřebujete pomoci s nastavením kampaně, nebo si nejste jistí, jestli je tato reklama pro vás vhodná, kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme.

Podrobnější informace k produktovým kampaním najdete na blogu Skliku.

Další novinky