Nové funkce v ProEshopu

ProEshop » Nové funkce v ProEshopu

Ke konci roku jsme Vám e-shopy rozšířili o nové funkce.

Rozšířené parametry, varianty a parametrické filtrování

Tato užitečná funkce Vám umožní ke každému produktu přiřadit nepřeberné množství parametrů a vygenerovat varianty produktů, které se v určitých parametrech liší.

Díky parametrickému filtrování mohou Vaši zákazníci podle parametrů vyhledávat a filtrovat.

O tyto moduly Vám eshop rozšíříme za příplatek, v případě zájmu nás prosím neváhejte kontaktovat na info@proeshop.cz.

Nastavení emailu

Pokud posíláte emaily z eshopu z vlastní emailové adresy a chcete mít jistotu, že Vašim zákazníkům v pořádku přijdou, nastavte si email v záložce Nastavení - Globální parametry - Email. Vzhledem ke zpřísnění spamového filtru serverů emailových klientů Vám toto vlastní nastavení doporučujeme.

Klientů, kteří mají emailovou schránku řešenou přes nás, se nastavení netýká. Emailová schránka je zdarma pro všechny eshopy ve verzi ProEshop business, professional a individual, pro ostatní za poplatek 100 Kč/měsíc + DPH.

Optimalizace exportů na srovnávače zboží Heureka.cz a Heureka.sk

Rozšířili jsme možnosti nastavení i pro Heureku.sk. V případě, že tuto službu využíváte, můžete si také zde nastavit Měření konverzí, Ověřeno Zákazníky či Kategorizaci Heureka. U českého i slovenského feedu si pak lze zvolit, zda chcete na Heureku posílat veškeré varianty zboží či pouze jednu.

Podpora live chatu Zopim.com

Do ProEshopu nyní můžete nahrát jakýkoli vlastní html kód, např. služby zopim.com, která slouží k online komunikaci s návštěvníky webu.

Rychlé vložení do košíku

Vyberete-li si tuto možnost, Váš zákazník bude po vložení zboží do košíku ihned přesměrován do košíku. Toto chování je vhodné u eshopů, kde zákazníci nakupují převážně pouze jeden produkt. Funkci nastavíte v záložce Nastavení - Globální parametry - Zboží.

Podpora Google Universal Analytics

Pro vložení kódu nové verze analytiky Universal Analytics využijte okýnko v záložce Marketingové nástroje - Google - Google Analytics - Kód počítadla pro Universal Analytics.

Vkládání adres při registraci

Chcete-li zákazníkům umožnit zadání doručovací a fakturační adresy již při vytváření nového zákaznického účtu, vyberte tuto možnost v Globálních parametrech – Obchod. Pro správné fungování je potřeba nahrát aktualizovanou šablonu vzhledu, kterou naleznete na našich webových stránkách.

Konverzní kódy

Pro měření konverzí, nejen ve službě Zboží.cz, nově přibyla možnost vložení kódu v záložce Marketingové nástroje - Konverzní kód.

Doporučujeme Vám také aktualizovat si šablonu vzhledu, kterou naleznete na našich webových stránkách.

Další novinky