Jak podpořit svůj eshop v létě

ProEshop » Jak podpořit svůj eshop v létě

Léto bývá z hlediska prodeje klidnější, proto je to výborný čas, kdy můžete na svém eshopu zapracovat a přichystat se na hektičtější podzimní a hlavně předvánoční období.

Čtěte dále a dozvíte se několik tipů, jak můžete své internetové podnikání dále rozvíjet.

Rozjeďte si PPC kampaň v Google Adwords a Sklik

PPC reklamy fungují na principu platby za proklik - tj. zaplatíte pouze tehdy, když zákazníci na vaši reklamu kliknou a přejdou na vaše stránky. Tuto možnost můžete využít jak ve vyhledávači Google, tak i na Seznamu.

Chcete si reklamní kampaň nastavit a vytvořit sami? Sledujte náš firemní blog, kde jsme pro vás nachystali seriál Návod pro nastavení a správu systémů AdWords a Sklik ve vyhledávání.

Analýza klíčových slov

Před tím, než se pustíte do přípravy samotné PPC kampaně, je dobré si udělat analýzu klíčových slov. Ta se Vám bude hodit nejen při vytváření reklamy, ale také při psaní textů na eshop, či případné úpravy jeho struktury.
Tipy na nástroje, které vám s tím pomůžou, naleznete také na našem firemním blogu.

Vzdělávejte se se

Nakonec jeden odkaz na vzdělávání v oblasti online marketingu - online a zdarma: Digitální garáž od Google.

 

Další novinky